Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Bebé

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Embarazo no verán: consellos e precaucións

A hidratación e ter en conta certos consellos á hora de bañarse na praia son algunhas das claves para soportar un embarazo avanzado no verán

Img embarazo playa Imaxe: Towle Neu

“Cargar” cun embarazo avanzado en plena época estival é un reto ao que deben enfrontarse moitas gestantes, posto que ás incomodidades propias do seu estado, únese o maior contratempo dos meses de verán: a calor. Para minimizar os desagradables efectos que as altas temperaturas poden provocar nas embarazadas e lograr superar, así mesmo, o último tramo da xestación en óptimas condicións, é aconsellable adoptar diferentes pautas e rutinas. Ter en conta os riscos que supón a calor para as gestantes e considerar certos consellos respecto dos baños no mar e a piscina son algunhas das claves.

Img embarazo
Imaxe: Towle Neu

Os riscos da calor

Embarazo e verán. A combinación destes dous termos representa unha dura batalla para as mulleres que deben afrontar o tramo final da súa xestación durante os meses estivais, xa que teñen que superar os efectos propios da calor que caracteriza a esta época do ano (suor, cansazo ou esgotamento) que se acrecentan aínda máis na súa condición de embarazadas.

Pero non só iso. As gestantes tamén se arriscan a sufrir deshidratación, taquicardia ou fallo circulatorio polas altas temperaturas, tal como sinala a Sociedade Española de Ginecología e Obstetricia (SEGO). Por este motivo, é importante que a embarazada adopte determinadas pautas durante o verán que lle eviten ter que exporse a riscos innecesarios e que lle permitan, así mesmo, gozar dos aspectos positivos desta época do ano.

Cinco craves para o verán

  • 1. Hidratarse: segundo apunta o Observatorio Hidratación e Saúde, as mulleres necesitan beber de media 2,2 litros diarios para manter o seu corpo hidratado. Durante a xestación, con todo, débese beber máis do habitual, sobre todo cando as temperaturas son elevadas. Auga, zumes e refrescos son idóneos para hidratarse no verán. Unha boa idea é levar sempre consigo unha pequena botella de auga e renovala de forma permanente.

    A gestante é máis propensa que outras mulleres a desenvolver melasmas ou manchas na pel

  • 2. Vestirse de forma adecuada: para non elevar máis a temperatura corporal cando a calor é excesivo, é recomendable utilizar roupa lixeira e folgada que facilite a transpiración. O calzado debe ser tamén cómodo, que non oprima nin dificulte a circulación e, se é posible, aberto.

  • 3. Coidado co sol: a gestante é máis propensa que outras mulleres a desenvolver melasmas (manchas na pel). Por iso é importante que evite a exposición solar directa, utilice filtros solares de factor elevado e protexa sobre todo o seu rostro dos raios solares, con gorros ou chapeus.

  • 4. Modificar os hábitos: para manterse a unha temperatura adecuada durante todo o día é esencial cambiar algúns dos hábitos cotiáns. Unha proposta é tentar realizar as saídas ao exterior ou ben a primeira, ou ben a última hora do día, cando a calor é menos intenso. Tamén é recomendable ducharse con maior frecuencia para refrescar o corpo e non secarse o pelo despois de lavalo para permanecer fresca durante máis tempo.

  • 5. Adaptar a dieta: durante o verán, a embarazada debe seleccionar os alimentos que lle acheguen todos os nutrientes que necesita no seu estado pero que, á súa vez, proporciónenlle a hidratación necesaria e eviten a sensación de pesadez que producen algúns pratos “invernais”. Froitas de tempada, verduras e hortalizas en ensalada e lácteos frescos son algunhas das mellores opcións.

  • Consellos para os baños no mar e a piscina

    Moitas mulleres cren que bañarse no mar ou nunha piscina nas últimas semanas do embarazo leva o risco de contraer algún tipo de infección vaginal que afecte á xestación. Con todo, os especialistas apuntan que os baños, xa sexan na praia ou na piscina, só son perigosos no caso de que a muller expulsase o tapón mucoso que protexe o pescozo uterino ou que rompa augas.

    Esta dúbida débese a que o desprendemento do tapón mucoso que se pode producir, en xeral, durante o catro semanas previas ao final da xestación, non sempre é percibido pola muller. De modo que, en ocasións, o profesional que realiza o seguimento do embarazo recomenda non bañarse durante ese período.

    Por outra banda, as embarazadas deben ter en conta os seguintes consellos para evitar riscos nos seus baños estivais:

    • non bañarse no mar se está moi revolto ou con grandes ondas que poden provocar caídas perigosas ou revolcones innecesarios.

    • desaconséllase por completo a práctica do mergullo, xa que as inmersións profundas poden afectar seriamente á saúde do bebé.

    • evitar os deportes acuáticos que poidan implicar algún risco como surf, esquí acuático ou windsurf; tamén os xogos de pelota e os saltos de trampolín.

    RSS. Sigue informado

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións