Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Bebé

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Sentirse guapa tras o parto: trucos para logralo

A muller debe ser paciente e empregar distintas estratexias para volver sentirse atractiva despois do embarazo

Img pareja paseo Imaxe: Tobyotter

Quilos de máis, estrías, manchas na cara, tensión, ojeras… As pegadas do embarazo e os efectos da constante dedicación que require un bebé fan os seus estragos no físico de case todas as nais despois do parto. Aínda que non sexa prioritario, recuperar o atractivo e a forma física durante este período é importante para que a muller senta ben consigo mesma e afronte a súa loita diaria con maior ánimo e optimismo. Logralo é case sempre unha cuestión de tempo, pero a muller tamén debe esforzarse por minimizar as secuelas do parto, recuperar a luminosidade do rostro e cabelo e tentar aplicar á súa rutina algunhas pautas que lle axuden a loitar contra a tensión e o cansazo.

Img pareja paseo art
Imaxe: Tobyotter

Unha cuestión de tempo

As pegadas que deixa o embarazo no corpo da muller, sumadas ao cansazo e á falta de tempo que sofre, polo xeral, durante as primeiras semanas posteriores ao parto son as responsables de que as nais poidan sentirse pouco atractivas. A muller, tras dar a luz, adoita percibirse cunha imaxe moi afastada da que tiña antes de comezar a súa xestación.

Hai que respectar o tempo natural que require o corpo para volver ao seu sitio

Recuperar o bo estado físico e volver sentirse novamente guapa é, ante todo, cuestión de tempo e paciencia. Sobre todo, a muller debe entender que hai que respectar o tempo natural que require o corpo para “volver ao seu sitio”, despois de nove meses nos que se produciron importantes cambios no seu organismo e no seu sistema endocrino.

Así mesmo, debe ser consciente de que, en moitos casos, é imposible borrar todas as pegadas do embarazo. Por iso, convén que a nai asuma os cambios con naturalidade e optimismo.

Minimizar as secuelas do embarazo

Reducir o ventre é unha das maiores obsesións das mulleres despois do parto. De forma natural o volume da tripa baixará, de maneira lenta pero constante, durante o puerperio, ata que o útero recobre o seu tamaño normal. O estado final dependerá, con todo, tamén da graxa acumulada durante o embarazo.

Unha vez pasada a corentena, seis semanas tras o parto nas que é habitual que a sexualidade da parella prescinda do coito, a muller pode empezar a realizar sinxelos exercicios abdominais. Esta actividade axudará á nai a recuperar a forma.

Optar por unha alimentación adecuada, que axude a minimizar a hinchazón do ventre, é outra medida importante que se debe ter en conta. Hábitos como masticar a comida de forma pausada ou inxerir suficiente líquido tamén colaboran na redución da tripa da nai tras o parto.

Recuperar a luminosidade do rostro e o cabelo

Os cambios hormonais e o incremento do fluxo sanguíneo durante a xestación explican, nalgúns casos, que a embarazada mostre unha pel relucente e un rostro radiante. Estes signos desaparecen, con todo, tras o parto e dan lugar a unha pel máis apagada, estragada e seca, debido ao descenso de hormonas.

A parella é fundamental para que a muller senta de novo atractiva

Para reducir este efecto, pódese optar por aplicar algunhas das cremas e cosméticos específicos que achegan luminosidade ao rostro e por unha alimentación rica en vitamina A e C que axuda a manter a pel en bo estado.

As modificacións hormonais e a tensión son culpables, así mesmo, da caída considerable do cabelo que sofren moitas mulleres despois do parto. A perda de pelo únese, en ocasións, a unha diminución de brillo e vitalidade. Aínda que a caída é inevitable (frearase transcorrido uns meses), pódese recorrer a tratamentos con bochas revitalizantes que devolvan a luminosidade e ao uso de cremas e máscaras reparadoras para devolverlle algo de volume.

Loitar contra a tensión e o cansazo

O cansazo pola falta de soño, as tensións por enfrontarse a situacións descoñecidas e a tensión, en xeral, que padecen as nais durante os meses posteriores ao parto deixa tamén o seu rastro no físico feminino. As ojeras e a palidez da cute son o maior inimigo para un rostro que quere recuperar o atractivo.

Consellos para porse guapa tras o parto

Aínda que moitas situacións que vive a muller durante o posparto son inevitables, si se poden pór en marcha algunhas pautas que lle axudarán a reducir o cansazo e liberar tensións psíquicas que repercuten na súa beleza.

  • Tentar reservar uns minutos ao día para dedicalos a “porse guapa”, aínda que sexa tan só porse un pouco de colorete e peitearse con tranquilidade.

  • A colaboración da parella é fundamental para que a muller senta de novo atractiva. É importante que reafirme con asiduidade a súa autoestima con palabras de apoio e ánimo.

  • Falar con outras nais recentes pode ser beneficioso para compartir non só os sentimentos e frustracións, senón tamén consellos e trucos para sentirse ben.

  • Para mitigar o cansazo pódese recuperar o soño perdido na noite durante odía , nos períodos nos que o bebé dorme.

  • Non hai que dicir adeus á vida social. Unha cita coa parella ou unha saída con amigos é a escusa perfecta para arranxarse e porse atractiva durante unhas horas.

  • Non é necesario sacar a roupa que se usaba antes do embarazo ata que transcorra un tempo razoable. Comprobar que non se entra nos pantalóns pode ser unha experiencia psíquica devastadora.

  • É aconsellable optar por roupa folgada e cómoda que disimule as novas formas durante o puerperio. As pezas axustadas sinalarán aínda máis os cambios físicos do posparto.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións