Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A FDA relaciona un medicamento para a hiperactividade con condutas suicidas en nenos e adolescentes

O organismo regulador pide extremar a vixilancia durante os primeiros meses de tratamento ou cando se altera a dose

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 30deSetembrode2005

O medicamento para a hiperactividade Strattera, da firma Eli Lilly, asociouse con condutas suicidas nalgúns nenos e adolescentes que toman o produto, segundo advertiu onte a Axencia de Fármacos e Alimentos (FDA) de Estados Unidos.

O organismo regulador estadounidense emitiu un comunicado no que avisa aos provedores de servizos médicos e aos especialistas que os nenos e adolescentes aos que se trate con Strattera deben ser “vixiados de preto” ante a posibilidade de que mostren unha conduta suicida e cambios inusuais de comportamento. A FDA pediu aos doutores que estean “especialmente” vixiantes durante os primeiros meses de tratamento ou cando se altere a dose.

Pola súa banda, Eli Lilly respondeu que incluirá unha nota sobre os riscos do fármaco nos envases que comercializa en EE.UU., iniciativa que posteriormente se ampliará a outros países. A firma asegurou que os casos nos que se rexistraron tendencias suicidas son pouco comúns.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións