Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A OMS sitúa o sedentarismo como o cuarto factor de risco de mortalidade global

O organismo desenvolve novas recomendacións sobre actividade física para mellorar a saúde

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 18deNovembrode2010

O aumento do sedentarismo en todo o mundo pasou a converterse xa no cuarto factor de risco de mortalidade global, segundo a Organización Mundial da Saúde (OMS). Para combater esta situación, o organismo internacional ha desenvolvido novas recomendacións sobre actividade física para mellorar a saúde e que todos os grupos de idade saiban canto exercicio necesitan facer.

Adaptadas a grupos de idade de 5 a 17 anos, de 18 a 64 anos e maiores de 65, estas directrices achegan consellos sobre a frecuencia, a duración, a intensidade e o tipo de exercicio apropiado para cada individuo. Para os nenos e os mozos, a actividade física recomendada pola OMS inclúe xogos, deportes, transporte, tarefas, actividades de recreo, educación física ou exercicios planificados a realizar na contorna familiar, na escola e co resto da comunidade. O obxectivo é mellorar a forma física, tanto no aspecto cardiovascular como muscular, a saúde dos ósos e os biomarcadores cardiovasculares e metabólicos.

Os nenos e adolescentes entre 5 e 17 anos deben realizar, “polo menos, 60 minutos de media a intensa actividade física diaria”. “Realizar exercicio durante máis de 60 minutos proporciona beneficios de saúde adicionais”, apunta a OMS. “A maior parte deste exercicio diario debería ser aeróbico. Con todo, deberíanse realizar tamén actividades de maior intensidade, incluídas aquelas que fortalezan músculos e ósos, polo menos tres veces por semana”, sinala.

A OMS propón para os adultos entre 18 e 64 anos a realización de actividades físicas que inclúen exercicio durante o tempo libre, camiñar ou ir en bicicleta, realizar exercicio en casa, xogos, deportes e exercicio planificado. Este grupo debe realizar “polo menos 150 minutos de actividade aeróbica de moderada a intensa durante a semana ou polo menos 75 minutos de exercicio aeróbico intenso semanal ou unha combinación equivalente de actividade de ambas as intensidades”. Para conseguir beneficios adicionais, os adultos deberían incrementar ata os 300 minutos semanais o tempo que dediquen a realizar exercicio físico moderado ou dedicar 150 minutos á semana ao exercicio aeróbico intenso. O exercicio para fortalecer os músculos debe realizarse “dous ou máis días por semana”.

Para o grupo de 65 anos ou máis, a OMS propón realizar o mesmo tipo de exercicio que o resto dos adultos. A eles recoméndalles realizar, polo menos, 150 minutos de exercicio físico aeróbico de moderado a intenso cada semana ou polo menos 75 minutos de actividade intensa semanal ou unha combinación de ambos os ritmos. O exercicio debe realizarse en intervalos de, polo menos, 10 minutos. Para conseguir beneficios adicionais, deben incrementar a súa actividade física moderada ata os 300 minutos semanais ou dedicarse durante 150 minutos semanais a realizar unha actividade física intensa ou un equivalente combinado de exercicio moderado e intenso. “Os maiores con problemas de mobilidade teñen que practicar exercicio físico para manterse e previr o caídas tres ou máis días á semana. As actividades para fortalecer os músculos deben realizarse dous ou máis días á semana”, aconsellan desde o organismo.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións