Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

A sesta

Un pracer recomendable que pode ser contraproducente si prolóngase demasiado

A sesta é reparadora até o punto de aumentar o rendemento laboral, descargar a ansiedade e desbloquear a mente, aínda que convén non prolongala demasiado, xa que un excesivo descanso vespertino podería alterar o ciclo normal do soño. Canto tempo é o recomendable? Que consecuencias ten no noso organismo se se prolonga? Os especialistas recomendan sestas de entre 10 e 20-30 minutos diarios e nunca máis de 40. Con todo, nin sequera chega ao 10% dos españois que ten a oportunidade de gozar dese ratito paira combater o sopor que nos invade ao mediodía, fronte ao 22% dos alemáns ou o 16% dos italianos. Coñeza as vantaxes que leva descansar despois de comer e como facelo da maneira correcta.

Unha paréntese na xornada

Descansar un intre despois de comer é una costume antigo. A procedencia etimológica da palabra “sesta” e do verbo “sestear” está na chamada pola romanos “hora sexta”, ao redor das 14,00 e 16,00 horas. Tradicionalmente a sesta practícase entre ese período de tempo, polo que da expresión “hora sexta” derivou a palabra “sesta”.

Ninguén dubida de que o soño ocupa un lugar relevante dentro da nosa calidade de vida e inflúe no noso estado da saúde. Por iso, os expertos repiten continuamente o importante que é durmir o suficiente. Pero, independentemente das horas de descanso nocturno, ao redor do mediodía o corpo delata certa somnolencia. A que se debe, entón?

“Non é pola comida, como adoita pensarse, é que o cerebro pide un parón”, afirma Vitoria de la Fuente, psicóloga especialista en alteracións do soño da Unidade de Alteracións do Soño do Institut Dexeus de Barcelona, quen asegura que é por iso que tomamos bebidas estimulantes despois de comer como o café ou o té. “A sesta é un período no que o cerebro precisa dun breve descanso (entre as dúas e as catro de tárdea). Por iso temos soño neste período de tempo. A dixestión produce un pequeno estado de soño que se une á sesta”, afirma o coñecido neurofisiólogo Eduard Estivill.

Paxinación dentro deste contido

  •  Non hai ningunha páxina anterior
  • Estás na páxina: [Pág. 1 de 4]
  • Ir á páxina seguinte: Duración da sesta »

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións