Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

“Alimenta os teus bos hábitos”, unha campaña para previr as enfermidades cardiovasculares

O 75% destas patoloxías están relacionadas con factores que se poden evitar, como o tabaco ou o sedentarismo

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 21deNovembrode2007

As enfermidades cardiovasculares constitúen a primeira causa de morte en España, por diante do cancro, e supoñen un de cada tres falecementos. Para previlas, o Ministerio de Sanidade e Consumo puxo en marcha a campaña “Alimenta os teus bos hábitos”, que se difunde desde onte ata o próximo 9 de decembro a través de circuíto exterior -mobiliario urbano e exposicións en centros comerciais-, Internet, prensa, radio e televisión.

A campaña céntrase en dúas liñas creativas baixo o concepto “Coidarche é o hábito máis saudable”: unha que incide en condutas positivas que promovan hábitos saudables e outra que asesora sobre as medidas para reducir os factores de risco mediante o seu control regular.

Segundo o departamento que dirixe Bernat Soria, estímase que un 75% das enfermidades cardiovasculares están relacionadas con factores que se poden evitar, desde o tabaquismo, o sedentarismo ou a hipertensión ata o colesterol elevado, a diabetes ou a obesidade.

Sanidade insiste en que se leva unha dieta saudable, combinada coa práctica regular de exercicio físico, o abandono do tabaco e un adecuado control da presión arterial pódese evitar padecer unha enfermidade cardiovascular.

Para as persoas xa afectadas, o Ministerio aconsella responsabilizarse do control da súa patoloxía; seguir as recomendacións do médico e o tratamento farmacolóxico adecuado; controlar ben os niveis de glicosa no sangue, o colesterol e a presión arterial; seguir unha dieta baixa en graxa, sal e colesterol, e consumir froitas e verduras, que conteñen fibra e vitaminas que axudan a mellorar a glucemia.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións