Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

EE.UU. alerta dos efectos secundarios do medicamento “Exjade”

Rexistráronse varios casos de fallos renais agudos en pacientes tratados con este fármaco

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 23deMaiode2007

“Exjade”, un inhibidor de ferro fabricado por Novartis, é sospeitoso de causar fallos renais agudos en pacientes sometidos a tratamento con este fármaco, segundo alertou a Axencia do Medicamento de EE.UU. (FDA).

Os efectos adversos deste medicamento de administración oral sobre o ril son obxecto de controversia desde 2005, cando un panel de expertos aconsellou extremar as precaucións.

Tanto a FDA como a propia Novartis alertaron aos médicos e deron instrucións para que os envases de Exjade “” reflictan os posibles efectos secundarios. A Axencia do Medicamento urxiu ademais aos especialistas a que monitoren aos seus pacientes de risco en caso de problemas ou fallos renais.

O fármaco en cuestión tamén se comercializa en España. Foi autorizado fai menos dun ano pola Comisión Europea como novo tratamento para axudar aos pacientes con sobrecarga de ferro debido a transfusións.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións