Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Estes son exercicios físicos recomendados para cada etapa da vida

Ganas de facer deporte, estar en forma e coidar a saúde? Descobre que tipo de actividade física recoméndase para cada idade e que precaucións debes tomar

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 29 de Xuño de 2020
tipo ejercicio recomendado etapa vida Imaxe: Getty Images

A actividade física é moi importante en todas as etapas da vida. Pero a Organización Mundial da Saúde (OMS) lembra que hai uns exercicios (e esforzos) máis recomendados que outros segundo a idade que teñamos. Isto tamén inflúe na indumentaria deportiva, particularmente no calzado. As zapatillas deben estar adaptadas á idade, o peso e o tipo de actividade que se queira realizar, xa que se son inadecuadas, a lesión está garantida, como explicamos aquí. Neste artigo contámosche cales son os exercicios recomendados segundo a idade que teñamos.

Exercicio físico para nenos

✅ Practicar polo menos 60 minutos diarios de actividade física (moderada ou intensa).

✅ Máis de 60 minutos de actividade física é aínda máis beneficiosa para a saúde.

✅ Actividades que fortalezan os músculos e ósos, polo menos tres veces á semana.

Deportes para mozos

✅ Especialización nun deporte que guste e motive.

✅ Deportes de equipo.

✅ Traballar todas as cualidades físicas básicas: velocidade, resistencia, forza e flexibilidade. Isto non é incompatible con especializarse nun deporte, xa que se poden traballar todas estas cualidades nun ximnasio.

✅ Practicar polo menos 60 minutos diarios de actividade física (moderada ou intensa).

✅ Máis de 60 minutos é aínda máis beneficioso para a saúde.

✅ Actividades que fortalezan os músculos e ósos, polo menos tres veces á semana.

Actividade física para adultos

✅ Deporte individual, xa que hai menos contacto físico que cos deportes de grupo.

✅ Exercicios aeróbicos, como correr, nadar ou montar en bicicleta.

✅ Exercicios de forza e resistencia.

✅ Exercicios de flexibilidade-elasticidade muscular, como posturas de ioga.

✅ Practicar polo menos dúas horas e media semanais de actividade física moderada ou unha hora e 15 minutos semanais de actividade física intensa (ou unha combinación equivalente entre actividade moderada e intensa).

✅ Para obter maiores beneficios para a saúde, practicar cinco horas semanais de actividade física moderada.

✅ No caso das mulleres, é conveniente fortalecer a musculatura do chan pélvico.

Exercicio físico para persoas maiores

✅ Practicar polo menos dúas horas e media semanais de actividade física moderada ou polo menos unha hora e 15 minutos semanais de actividade física intensa, ou unha combinación equivalente entre actividade moderada e intensa.

✅ Para obter maiores beneficios para a saúde, practicar cinco horas semanais de actividade física moderada.

✅ As persoas con problemas de mobilidade deben practicar actividade física polo menos tres días á semana. Así melloran o seu equilibrio e preveñen caídas.

✅ Convén realizar as actividades de fortalecemento muscular dous ou máis días á semana.

✅ Para que beneficie á saúde cardiorrespiratoria, toda actividade debe realizarse en períodos de polo menos 10 minutos de duración.

Para acceder a más contenidos, consulta la revista impresa.

Etiquetas:

correr deporte

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións