Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Exercicios no ximnasio

Sabemos utilizar correctamente as máquinas dos ximnasios?

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 07deXuñode2005

A práctica de exercicio físico de maneira continuada non sempre é sinónimo de saúde. Moitas veces utilízanse mal as máquinas, non se respira de maneira adecuada e o risco a sufrir lesións aumenta. Convén coñecer os límites de cada organismo e as rutinas necesarias paira evitar que as series e os itinerarios de traballo nos ximnasios convértanse nunha sucesión de molestias. Onde deben colocarse os cóbados paira fortalecer os bíceps? Pódense estirar totalmente os xeonllos na máquina de remo? Os monitores e preparadores físicos insisten na importancia de informarse sobre os riscos que supón facer un exercicio determinado sen asesoramento previo e en coñecer con exactitude como debemos colocar o noso corpo en función da postura que resulte máis adecuada en cada caso.

Débense traballar os músculos e non os ósos

A práctica deportiva é una das recomendacións máis habituais paira manter un bo ton físico. Neste sentido, as sesións en ximnasios resultan una oferta atractiva seguida por miles de cidadáns que se afanan por aplacar o seu exceso de calorías e por manter ou recuperar a súa forma. Con todo, o exercicio en xeral e nestes locais en particular, ha de realizarse coas debidas precaucións, xa que a súa execución anómala pode provocar a aparición de certas molestias e lesións. Normalmente, estas orixínanse porque non se seguiron una serie de coidados necesarios antes de realizar un esforzo durante o transcurso do exercicio mesmo ou despois del. En calquera caso, hai que lembrar que durante o exercicio deben traballan os músculos e non os ósos Durante o exercicio deben traballan os músculos e non os ósos. E é que si se realizan esforzos físicos de forma inadecuada o que sofre é, en moitas ocasións, o esqueleto.

/imgs/2006/10/gimnasios1.jpg

Paira realizar os exercicios aeróbicos de maneira correcta e segura, é importante aliñar o corpo paira facilitar posturas adecuadas e, até certo punto, ‘naturais’Paira realizar os exercicios aeróbicos de maneira correcta e segura, é importante colocar o corpo paira facilitar posturas adecuadas e, até certo punto, ‘naturais’. Neste sentido, o criterio do monitor do ximnasio será fundamental porque deberá dilucidar si o exercicio a realizar é efectivo e, sobre todo, seguro. Así o indica José Antonio Sánchez, coordinador de actividades do Ximnasio Rodas, en Vitoria. Ao seu xuízo, una práctica mal executada non logrará o obxectivo paira o que foi deseñada. E iso pode derivar na aparición dunha lesión. Por iso é polo que una postura correcta sexa crucial. Paira iso, as súas recomendacións abundan en manter a cabeza e a pelvis en posición neutral e en que os xeonllos non estean sometidas a unha tensión excesiva.

Paxinación dentro deste contido


Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións