Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Investigadores de EE.UU. advirten por primeira vez sobre o consumo elevado de vitamina E

Unha inxesta diaria de 26,6 miligramos desta sustancia implica un risco elevado de morte, alertan

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 14deNovembrode2004

O consumo elevado de vitamina E foi cuestionado por primeira vez por un equipo de investigadores da Universidade Johns Hopkins (EE.UU.), que acaba de presentar na reunión da Sociedade Americana do Corazón, en Nova Orleans, os resultados da análise realizada en 19 estudos levados a cabo con 136.000 pacientes de EE.UU., Europa e China entre os anos 1993 e 2004.

As conclusións deste traballo subliñan que aquelas persoas que inxeren diariamente suplementos vitamínicos de tocoferol de 400 UI (unidades internacionais), que son equivalentes a 26,6 miligramos, teñen un risco elevado de morte. En EE.UU. comercialízanse suplementos de vitamina E en cápsulas de entre 400 e 800 UI, polo que estes científicos fan un chamamento ás autoridades sanitarias dese país para que se reduzan as doses.

“O límite debe estar en 400 UI de vitamina E”, asegura Eliseo Guallar, un dos investigadores. Miller recoñece que moitas persoas toman vitaminas na crenza de que son beneficiosas para prolongar a vida, “pero o noso traballo demostra -di- que altas doses de suplementos vitamínicos de tocoferol non só non prolongan a vida, senón que están asociados cun risco de falecemento”.

No entanto, este científico suxire a necesidade de levar a cabo investigacións adicionais para determinar se estes efectos negativos de altas doses de vitamina E son extrapolables tamén a baixas doses, á vez que lembra que aínda non se demostraron os supostos beneficios desta sustancia en combinación con outros antioxidantes. Xeralmente, unha dieta equilibrada contén entre seis e dez UI de vitamina E (entre 4 e 7 miligramos). Os alimentos que conteñen esta sustancia de forma natural son aceites vexetais de millo, girasol e soia, así como as espinacas e outras hortalizas de follas verdes, as noces e os espárragos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións