Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

O lado escuro do sol

Elixir o protector solar adecuado para o teu tipo de pel, evitar a sobreexposición e levar unha alimentación adecuada son claves para coidar a saúde dermatológica no verán

img_lado oscuro sol hd

De acordo aos diferentes estudos realizados ao longo dos anos, a maioría dos cidadáns recoñece utilizar fotoprotectores, aínda que tamén recoñecen que non sempre saben elixir o máis adecuado para a súa pel. Moitos non seguen as recomendacións dos expertos. Como afirma a doutora Natalia Ribé, especialista en medicamento antiaging, “haique embadurnarse media hora antes da exposición, aplicar como mínimo 2 mg por cm2 de produto e repetir a operación cada dúas horas, despois de meterse na auga ou de practicar exercicio ou se se suou moito”. Pero isto non é todo. Neste artigo repasamos algunhas sombras que arroxa o costume de tomar o sol.

 

Regras de ouro para tomar o sol sen riscos

Ademais de utilizar cantidades adecuadas de protector solar (e de renovar a súa presenza na nosa pel), hai outras cousas que debemos ter en conta; entre elas, na chea solar inicial, esa sobreexposición á que moitos nos sometemos cando por fin empeza o verán. Respecto diso, Natalia Ribé comenta que “as primeiras exposicións directas non deben exceder os 15 minutos. Débese aumentar o tempo gradualmente e sempre cun FPS (factor de protección solar) mínimo de 30“.

Outra regra é saber escoller o momento. “Hai que evitar a exposición entre as 14:00 e as 18:00 horas“, indica a especialista. É conveniente utilizar lentes de sol, chapeus de á ancha e roupa de algodón, beber moita auga (nunca alcol) e descansar baixo antucas ou á sombra dunha árbore, cuxas ramas teñen un FPS 15. Isto é moi importante, xa que a maior parte da poboación (o 95 %) xa esgotou o que se coñece como o seu “capital solar”; é dicir, o número de horas de exposición aos raios ultravioletas que o organismo pode soportar.

Cal é a mellor crema solar para min?

A importancia do que comes para a túa pel

A dieta pode axudar a conseguir un dourado saudable. Os acedos grasos esenciais presentes sobre todo no peixe azul (salmón, atún, sardiñas…) restauran a barreira cutánea e teñen efecto antiinflamatorio. Vitaminas? A C dos cítricos, a E do aceite de oliva e do aguacate e as do grupo B axudan a neutralizar os radicais libres e están presentes en albaricoques, pexegos, cenorias e tomate. Bebidas? Té verde, zumes naturais e o gazpacho, un cóctel de betacarotenos.

Máis axuda? A nutricosmética solar, unha pílula que aumenta as defensas da pel e contribúe a conseguir un bronceado máis uniforme e san. Iso si, convén empezar con elas un mes antes das primeiras exposicións.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións