Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Os cardiólogos afirman que camiñar 30 minutos diarios reduce o risco de enfermidade cardiovascular

Estes expertos recomendan tamén seguir unha dieta saudable e abandonar o tabaco

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 01deXuñode2008

Unha das mellores estratexias de prevención das enfermidades cardiovasculares é a realización de actividade física, con exercicio moderado, como camiñar 30 minutos diarios, segundo lembrou a doutora Carmen de Pablo, cardióloga da Fundación Española do Corazón (FEC), con motivo da XXIV Semana do Corazón.

A experta tamén recomendou que se realicen probas para valorar o estado do noso sistema cardiovascular. A frecuencia para realizar estas probas varía en función da idade, os antecedentes de enfermidade cardiovascular e as cifras previas que se obtiveron noutros recoñecementos. Ademais deste control de factores de risco, débense adoptar hábitos de vida sans, entre os que se inclúe unha dieta saudable, a práctica regular de exercicio, así como o abandono do tabaco.

Incidencia nas mulleres

A Semana do Corazón, que conclúe hoxe, tivo este ano como protagonistas ás mulleres, que “infravaloran a transcendencia sociosanitaria e o impacto clínico destas enfermidades e percíbenas cun nivel de gravidade inferior ao que teñen realmente, por iso é polo que descoiden en maior medida que o home o necesario control dos factores de risco”, apuntou a doutora.

Se se compara cos homes, as mulleres realízanse con menor frecuencia os controis médicos para descartar ou avaliar o seu posible risco cardiovascular. Pola contra, e a pesar de que a enfermidade cardiovascular é a principal causa de morte neste colectivo, si que mostran unha actitude máis receptiva fronte a outras enfermidades, como o cancro.

Consellos

Un dos principais consellos que se ofrecen nestes controis médicos é a práctica regular de exercicio, adaptado ás necesidades e características de cada persoa. Para reducir o risco cardiovascular o máis indicado é o exercicio dinámico ou aeróbico (camiñar, subir escaleiras, nadar, ir en bicicleta, correr, etc.). O ideal sería practicalo polo menos tres veces por semana en sesións de 20 a 60 minutos. E é que os datos epidemiolóxicos son claramente indicativos dos efectos beneficiosos do exercicio na prevención das enfermidades cardiovasculares e na diminución da mortalidade cando a actividade física forma parte das actividades laborais e recreativas.

Con todo, España está á cabeza de Europa en canto a taxa de inactividade física por habitante. A gravidade do sedentarismo vén dada pola súa relación con factores de risco tan importantes para a saúde do corazón como a obesidade, a hipertensión ou o colesterol, así como coas enfermidades respiratorias. O exercicio é fundamental no control e tratamento de patoloxías como a hipertensión arterial, a hipercolesterolemia, a obesidade, a diabetes, a enfermidade coronaria ou as doenzas respiratorias.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións