Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Os médicos matizan a recomendación de nadar para as persoas con dor de costas

O estilo crol é xunto co de costas os que maiores beneficios reportan, pero hai que practicalos correctamente

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Sábado, 04 de Abril de 2009

A natación é un deporte indicado para combater a dor de costas. En xeral, o exercicio na auga, sempre que non sexa demasiado brusco, contribúe a aliviar a lumbalxia. Con todo hai que saber nadar ben, pola contra pode chegar a ser contraproducente.

Os especialistas comezaron a matizar a recomendación de piscina para as persoas que sofren de dor de costas, segundo afirma o responsable da Unidade de Costas do Hospital Quirón de Madrid, Ignacio Álvarez García de Quesada. “Natación, si. Non podemos dicir que a natación prexudica as costas, pero se nunca nadaches, o exercicio mal feito pode xerarche unha maior dor”, explica este experto.

O estilo crol, o máis común, é xunto co de costas os que maiores beneficios reportan. Con todo, hai que saber practicalos correctamente. “Se non se sabe nadar ben -explicou o experto-, o mellor sería acudir a un monitor para que nos ensinase a técnica ou, en caso contrario, dedicarnos a facer exercicios suaves dentro da auga. Se se nada mal, a natación pode ser prexudicial, pero nunca é tarde para iniciar unha actividade deportiva”, apunta o doutor Álvarez García de Quesada.

Fuxir do sedentarismo

Para evitar a dor de costas ou mitigar os seus efectos, o exercicio ha de ser de intensidade moderada e mantido no tempo. Hai que fuxir do sedentarismo. Precisamente, un dos factores que aumentan o risco de que apareza ou creza a dor é a inactividade física. “Hoxe en día dóenos as costas porque nos pasamos o día sentados, fronte ao computador, no coche. Cada vez facemos menos deporte e actividade física”, destaca o médico.

Xunto ao exercicio, os outros dous alicerces da prevención da dor de costas son o abandono do tabaco e evitar a obesidade. “Tamén hai que ter coidado á hora de realizar esforzos. Se se vai a levantar determinados pesos, non está mal utilizar algún tipo de faja para protexernos”.

A dor de costas constitúe unha das doenzas máis comúns da sociedade occidental, ata o punto de que provoca practicamente a metade das baixas laborais e afecta a catro de cada cinco persoas ao longo da súa vida.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións