Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Outras 70 mulleres presentan unha nova demanda contra o fabricante do medicamento Agreal

As afectadas denuncian os supostos trastornos causados polo fármaco para a menopausa

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 08 de Agosto de 2006

Un total de 70 mulleres de distintos puntos de España presentaron onte no Xulgado de Primeira Instancia número 58 de Barcelona unha demanda conxunta contra o fabricante do medicamento Agreal, a quinta relacionada con leste mesmo fármaco.

As demandantes nesta ocasión pertencen ás provincias de Barcelona, Madrid, Badaxoz, Asturias, Valencia, Albacete, Baleares, Zaragoza, Cidade Real, Málaga, Zamora, Navarra, As Palmas, Alacante, Murcia, Valladolid, Pontevedra, Salamanca, Cantabria, A Rioxa, Albacete, Sevilla, Cádiz, Almería, Xaén, Córdoba, Granada, Huelva e Burgos, segundo deu a coñecer o avogado que representa ás 70 ex-consumidoras de Agreal, Fernando Osuna. Todas elas esixen, ademais dunha indemnización que “oscila entre os 50.000 e 60.000 euros” para cada unha, que se declare oficialmente que o medicamento é o causante dos seus problemas físicos e psicolóxicos, explicou.

Trátase dun “proceso longo e lento e no que, como suma do cinco procesos xudiciais presentados, ao redor de 1.500 mulleres presentaron demandas”, indicou Osuna. A demanda recolle que Agreal, que foi autorizado en España para a súa comercialización no ano 1983, é un fármaco indicado para o tratamento dos sofocos e das manifestacións psicofuncionales da menopausa confirmada. O medicamento foi consumido polas persoas afectadas durante varios anos cumprindo as instrucións de administración, sufrindo como consecuencia de devandito consumo efectos secundarios como depresións, nerviosismo, insomnio, obesidade, tremores, entre outros, “non previstos no prospecto que proporciona a información do medicamento”.

Os citados efectos secundarios apareceron tras o consumo do medicamento e mantivéronse tras o cesamento do mesmo, segundo sosteñen as demandantes, que aseguran que mesmo a situación se ha ido agravando nalgúns casos a medida que pasaba o tempo.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións