Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Que deporte queima máis calorías?

A clave do exercicio está na duración: hai que realizar unha actividade continua mínima de 20 minutos
Por EROSKI Consumer 29 de Abril de 2018
Img que deporte quema calorias hd
Imagen: Depositphotos

Cantas calorías queimarei cunha hora de camiñada? Podo compensar todo o que comín se pedaleo 30 minutos? Gastar calorías equivale a perder peso? Que deporte consome máis? Moita xente repítese estas preguntas,e ningunha delas ten unha resposta clara. Á última de todas, a Organización Mundial da Saúde (OMS) contesta que o remo sobresaeentre os deportes máis eficaces para adelgazar, cun gasto de 378 calorías cada media hora. Pero a esa resposta, como a todas as que se poden achegar para as demais dúbidas, hai que facerlle algúns matices, como se ve nas seguintes liñas.

As calorías que se consomen co exerciciodependen de varios factores, entre eles o sexo,o peso, a idade e a altura da persoa en cuestión”,resume Francisco Miguel Tobal, director da Escola de Medicamento da Educación Física e o Deporte da Universidade Complutense de Madrid.Entón, é posible saber que deporte é oque máis queima? “Si, sen dúbida. Aínda que cada casosexa particular, mediante fórmulas matemáticas sepode ter unha idea moi aproximada”, aseguraTobal. A OMS, á parte do remo, cita outros como ojudo (363 kcal cada media hora), correr (325 kcal)ou a patinaxe (315 kcal), ben sexa sobre xeo ou sobrerodas. Outras disciplinas máis populares supoñenun consumo enerxético menor: é o caso do montañismo(270), a natación (250) ou o ciclismo (150).

En todo caso, se unha persoa decide porse afacer exercicio para queimar calorías (ou se llo prescribeo médico), non debe elixir en primeira instanciao deporte que máis gasto implique, en opinióndo experto. “Antes debe conseguir algo de base.Empezará cunha actividade suave, camiñando porexemplo, para que aos poucos poida someterse aun gasto calórico maior. Ao mesmo tempo, a dietadebe estar orientada á perda de peso”, recomendao profesor da UCM. Máis aló da disciplina elixida, o que interesa é que se trate dun exercicio aeróbico, de resistencia.

Imaxe: Pixabay

O mínimo está nos 20 minutos“Hai que realizar unha actividade continua mínimade 20 minutos, xa sexa camiñando, facendo cintaou subidos na elíptica. Só a partir desa fronteirao corpo utiliza a graxa como substrato enerxético,xa que ata ese momento nútrese dos carbohidratos”,explica Tobal. “A clave está na duración.É preferible que unha persoa camiñe durante unhahora a 4 km/h a que o faga a 5 km/h durante 20minutos”, engade.

Segundo a recomendación da OMS, os adultossans deben practicar un mínimo de 150 minutossemanais do que chaman “actividades físicasaeróbicas moderadas”, entre as que se atopancamiñar a paso rápido, bailar, axardinaría, as tarefas domésticas, a caza e a recoleccióntradicionais, a participación activa enxogos e deportes con nenos, os paseos con animaisdomésticos e os traballos de construciónxenerais.

Tamén serven 75 minutos semanaisde actividades “vigorosas”, entre as que a Organización Mundial da Saúdeencadra os desprazamentos rápidos en bicicleta,o aeróbic, a natación rápida, os deportes (fútbol,voleibol, baloncesto…) e mesmo a escavación degabias. Para perder máis calorías, a OMS duplicaa cantidade de tempo dedicado, é dicir, 300 e 150minutos, respectivamente. Canto máis se tire depico e pa, mellor.