Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Queres sentirche ben? Pon en práctica o triángulo do benestar!

Seguir unha dieta sa, asegurarse unha boa hidratación e realizar exercicio físico son o tres puntos crave para construír un estilo de vida saudable

Estar ben por dentro nótase por fóra. Por iso, os expertos insisten na necesidade de seguir un estilo de vida saudable, como o que expón o Triángulo do Benestar. Este modelo consiste na adopción dun estilo de vida saudable composto por unha alimentación variada e equilibrada, a práctica diaria de actividade física e o mantemento de unha hidratación adecuada. Uns hábitos e unha filosofía que promove a nova Pirámide da Dieta Mediterránea e que avalan informes científicos como os do Instituto de Investigación Auga e Saúde (IIAS).

Para iniciar o primeiro punto do Triángulo do Benestar centrarémonos na dieta. Para iso, deben estar presentes todos os grupos de alimentos e nutrientes en cantidades moderadas e adaptadas a cada rango de idade, sexo, complexión e nivel de actividade física. A este respecto, o Instituto de Investigación Auga e Saúde aconsella realizar cinco comidas ao longo da xornada, sen saltarse ningunha, incluír nelas todos os grupos de alimentos en cantidades moderadas e acompañar con auga as comidas que facemos.

Os beneficios da actividade física moderada foron amplamente documentados por expertos. Por iso, para que o Triángulo do Benestar forme parte do noso día a día, non só necesitamos dunha boa alimentación… Movernos tamén é fundamental!

Adoptar esta práctica permítenos:

Os expertos consideran que a actividade física produce a liberación de endorfinas, as cales se atopan ligadas á sensación de plenitude ou o estado de felicidade. De acordo co profesor Jesús Román, presidente do Comité Científico da Sociedade Española de Ciencias da Alimentación (SEDCA), "a actividade física é unha ferramenta básica para a saúde, coa que todas as persoas poderán ver mellorado o seu benestar tras incorporar ao seu estilo de vida algún tipo de exercicio adaptado ás súas características".

O terceiro alicerce do Triángulo do Benestar está composto pola hidratación. Beber uns 2-2,5 litros de auga cada día, distribuídos a pequenos sorbos ao longo da xornada, axudan a manter o organismo hidratado e a gozar, por tanto, dun equilibrio hídrico adecuado.

O experto Jesús Román asegura que "levar unha botella de auga ou tela ao noso alcance alí onde esteamos (na rúa, no traballo, etc.) permítenos hidratarnos en calquera momento e lugar dunha maneira segura, sa e de calidade".

Ademais, forma unha parte moi importante do exercicio. De feito, os expertos recomendan ter unha boa hidratación antes, durante e despois da súa práctica:

  • Antes de facer exercicio: nos 15 minutos previos, inxerir medio litro de auga en pequenos sorbos.
  • Durante o exercicio: levar a nosa botella de auga para beber lixeiros grolos de auga con frecuencia.
  • Despois: tomar auga durante a hora ou as dúas horas posteriores. En concreto, aconséllase inxerir uns 330 mililitros de auga (algo máis dun vaso) cada dúas horas, aproximadamente.

Así que lembra: para adoptar un estilo de vida saudable pleno, pon en marcha o Triángulo do Benestar!

Etiquetas:

hidratación-gl

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto