Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Recomendan aos escolares levar os libros en carriños con rodas paira evitar problemas de costas

Este é un dos consellos dun folleto informativo da campaña "Costas a salvo"

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 10deSetembrode2002

Expertos recomendan aos escolares transportar os libros en carriños con rodas no canto de cargar con mochilas aos ombreiros, si estas exceden do 10% do peso dos nenos, paira evitar problemas e dores de costas. Este é un dos consellos que se inclúe dentro dun folleto informativo que acaba de editar a compañía farmacéutica Almirall Prodesfarma, dentro da súa campaña “Costas a salvo”.

Esta farmacéutica considera imprescindible fomentar entre nenos e adolescentes “o mantemento de posturas adecuadas durante o estudo, a práctica de deporte ou o tempo de descanso paira previr as dores de costas”.

Segundo o doutor Salvador Giménez, médico de Atención Primaria, na idade adolescente é moi importante reforzar os bos hábitos de posturas durante o estudo “conservando as costas rectas, un bo apoio lumbar e reposabrazos na cadeira, entre outras medidas”.

Á parte de recomendar o uso dun carriño con rodas se o peso da mochila é considerable, este folleto tamén aconsella estudar con luz que alume desde o lado contrario co que se escribe, e situar a pantalla do computador á altura dos ollos paira protexer as cervicais.

En canto á práctica de deporte, os expertos recomendan adecuar o tipo de práctica á idade e sempre baixo a supervisión dun adestrador co fin de evitar as lesións de costas. Así mesmo, desaconsellan a práctica do deporte de competición até os 12 anos.

Finalmente, recomendan evitar as posturas incorrectas durante o descanso ou o lecer, “xa que poden ser tan prexudiciais paira a columna como os esforzos excesivos”. Neste sentido, desaconsellan os asentos demasiado baixos ou afundidos, a postura de sentar sobre unha perna, almofadas demasiado altas paira non forzar a posición das cervicais e durmir boca abaixo.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións