Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Un estudo español indica o perigo mortal dalgúns analxésicos

Un terzo das hospitalizacións e falecementos vinculados a hemorraxias gastrointestinales é atribuíble ao consumo de aspirinas ou de antiinflamatorios

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 25deAgostode2005

Unha investigación de científicos españois sinala que o consumo de analxésicos pode ter consecuencias fatais debido ás hemorraxias estomacais que producen. Segundo o estudo ao redor dun terzo das hospitalizacións e mortes vinculadas a hemorraxias gastrointestinales é atribuíble ao consumo de aspirinas ou de analxésicos antiinflamatorios (NSAID), como ibuprofen.

A investigación, dirixida por Anxo Las, do Hospital Clínico Universitario de Zaragoza (Aragón), e as súas conclusións foron apoiadas por Byron Cryer, do Centro Médico de Dallas (Texas) nun artigo publicado na revista “American Journal of Gastroenterology”.

A conclusión dos investigadores españois foi extraída da análise de máis de 8.000 casos de hemorraxias intestinais que tiveron unha taxa de mortalidade do 5,7%.

O estudo revela que a incidencia de complicacións e mortes atribuídas a NSAID e aspirinas foi dun 36,3% e o 90% dos decesos rexistrouse en pacientes maiores de 60 anos.

Co obxectivo de facer unha extrapolación do impacto deses analxésicos na poboación de España, os investigadores analizaron datos de 197 hospitais do país. A conclusión é que a taxa de mortalidade como consecuencia de complicacións derivadas do consumo de analxésicos foi de entre 21 e 25 casos por cada millón de persoas.

Os autores do estudo cren que os resultados deben levar a realizar novas investigacións sobre alternativas para o tratamento de dores e inflamación entre as persoas de idade avanzada. Ademais, é necesario crear maior conciencia entre os médicos e o público respecto dos problemas vinculados á terapia con NSAID.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións