Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Saúde e psicoloxía > Prevención

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Ximnasios: como ser constante

A metade das persoas que se apuntan a un ximnasio abandonan antes do seis meses

Apuntarse ao ximnasio é fácil pero acudir de maneira regular non o é tanto. Así o reflicten os datos: a metade das persoas que se apuntan a un ximnasio abandonan antes do seis meses. Aínda que son conscientes dos moitos beneficios que o exercicio físico repórtalles, non conseguen adaptarse á rutina de acudir con frecuencia por diversos motivos. Preguiza, pouca profesionalidade do monitor e falta de tempo son os máis habituais. Motivación e constancia son as materias pendentes que os donos e persoal dos ximnasios deben promover paira conseguir, máis aló da captación de clientes, a súa permanencia no centro.

Obxectivos a curto prazo

A estética e a saúde son o motor que empuxa a moitas persoas cada ano aos ximnasios, os ‘novos templos’ da saúde. Con todo, un estudo dos expertos en psicoloxía deportiva, R.Weinberg e D.Gold, afirma que o 50% das persoas que se achegan a un centro deportivo por primeira vez non conseguen prolongar esta bienintencionada decisión máis aló do seis meses, aínda que todas elas chegan cos seus mellores propósitos.

As razóns que provocan esta falta de constancia son varias e de diversa natureza. “O que una acode espera do deporte pode non coincidir coa realidade de acudir a un ximnasio, facer una táboa determinada, correr etc..”, asegura Ainara Duke, profesora de Adestramento Psicolóxico no Instituto Vasco de Educación Física.

Os primeiros esforzos ven recompensados rapidamente en forma de maior ton físico; os primeiros quilos pérdense con facilidade pero o problema xorde máis tarde porque o corpo tarda máis tempo en mostrar eses resultados tan desexados. Esta é una das razóns máis comúns que conducen ao abandono.

A experta aconsella exporse obxectivos a curto prazo e metas que se poidan cumprir. “Ninguén mellor que nós mesmos paira coñecer os nosos límites. A medida que se superan os primeiros exercicios, os estímulos crecen tamén” asegura Ainara Duke.

O apoio da contorna é moi importante. Trátase de facerlle notar á persoa que comezou a acudir ao ximnasio, co esforzo consabido que iso lle supón, que debe continuar acudindo ao ximnasio porque se lle ve moi ben.

Esta profesora asegura tamén que o exercicio en grupo é una práctica moi recomendable paira lograr manter o hábito. “Desta maneira faise máis levadío; por unha banda refórzanse vínculos sociais, e pola outra o deber de xustificarse ante os demais, debido ás faltas de asistencia, leva una maior responsabilidade”, asegura.

Os motivos paira frecuentar o ximnasio son variados. Algúns novos deportistas o son por prescrición médica, outras – máis mulleres que homes- porque pretenden baixar uns quilos ou mellorar o seu aspecto físico en xeral, e tamén hai quen foxe do sedentarismo ao que conduce o modo de vida actual. De feito, a experiencia como monitor de musculación e fitness ensinou a Fran Villasol que, polo xeral, as persoas que acoden aos ximnasios non teñen máis pretensións que sentirse ben e levar una vida máis sa. “Os traballos actuais son sedentarios e no ximnasio pódese romper con isto”, afirma Villasol.

Paxinación dentro deste contido


Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións