Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Seguridade alimentaria

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Expertos españois destacan os beneficios do vapor no consumo de verduras

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 24deOutubrode2003

Os expertos, cuxo estudo se publicou en Journal of the Science of Food and Agricultura, estudaron os efectos de cociñar 150 g de brécol empregando dous terzos dun vaso de auga, e analizaron as diferenzas de fervelo a alta e baixa temperatura e de cociñalo ao vapor ou usando o microondas. Segundo os resultados, cociñar o brécol con microondas durante cinco minutos e á máxima potencia provoca una perda de nutrientes de entre un 74% e un 97% de tres oxidantes esenciais.

Una das sustancias que máis se perden coa cocción en microondas son os flavonoides, encargados de protexer ás células da oxidación, coñecidas como beneficiosas paira a saúde. Pola contra, cociñar verduras ao vapor durante tres minutos é moito máis beneficioso xa que se só se perde una mínima cantidade de antioxidantes, en concreto entre un 0% e o 11%, aseguran os expertos responsables do estudo.

Todo iso débese a que “a maioría dos compoñentes bioactivos disólvense na auga”, asegura a experta Cristina García-Viguera, do Departamento de Ciencia Alimenticia e Tecnoloxía de CEBAS-CSIC. “Por esta razón, é recomendable cociñar verduras coa mínima cantidade de auga”, engade a experta. Outros estudos confirmaron os efectos de escaldar 20 verduras antes de conxelalas. As conclusións determinan una perda dun terzo dos antioxidantes e de ao redor da metade de ácido fólico, informa O Mundo.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións