Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

5 estratexias (que si funcionan) paira viaxar sen tensións

Lembra estes trucos cando fagas as maletas e así gozarás máis do destino de vacacións
Por Eva San Martín 30 de Marzo de 2019

Por raro que soe, as vacacións estresan . Hai que facer a maleta, escoller o itinerario, acertar cos hoteis e reservar billetes de tren, avión e conexións, si xa o aproveitas paira coñecer mundo. E todo isto, cando se supón que o período de asueto é paira relaxar e descansar. Os expertos bautizárono como “tensión vacacional” . E nós preguntamos a un especialista sobre como podemos minimizar esta ansiedade . Aquí van algunhas estratexias que funcionan .

Img viaxar sen estres

A tensión é un proceso químico que se activa cando nos enfrontamos a situacións ás que hai que dar resposta. Una emoción natural de adaptación do individuo ao seu medio que nos pon en alerta ante a posibilidade de obter un resultado negativo. “A tensión é un estado que as persoas sofren cando o medio propón un reto que necesita un despregamento de recursos paira poder satisfacelo”, explica Borja Farré, coordinador da Unidade de Ansiedade e Tensión do Hospital Universitario Dexeus .

O problema xorde cando creemos non dispor das ferramentas necesarias paira poder afrontalo. Entón, a tensión sostense dando lugar ao malestar e a problemas de saúde. A Sociedade Española paira o Estudo da Ansiedade e a Tensión ( SEXAS ) apunta que as persoas con maiores niveis de tensións desenvolven síntomas físicos como cansazo, molestias dixestivas ou intestinais, dores musculares, afeccións respiratorias e de pel e até problemas cardiovasculares . Logo están os efectos psíquicos da ansiedade, que inclúen sinais como dificultades paira concentrar, preocupación, medo, insomnio, nervios e tristeza , entre outros.

Unha viaxe pode supor unha tensión , sobre todo paira persoas que ben non están habituadas a viaxar ou ben teñen vulnerabilidade paira sufrir ante a incerteza ou a necesidade de control. Así mesmo, unha viaxe implica una serie de retos nos que o individuo ten que adaptar, desde trasladar nun medio de transporte, pasar a noite fóra de casa, cohabitar con xente doutra cultura ou o ditoso jet-lag . E todo isto non fai máis que aumentar a ansiedade. Pero é posible diminuíla coas seguintes estratexias.

1. Decide que deixar en casa

O primeiro reto de viaxar é decidir que deixar atrás. Non todo cabe nunha maleta e paira moitos aí empeza o problema. “A equipaxe supón a preparación dos recursos que uno vai necesitar una vez estea fose da súa contorna cotiá. E hai persoas ás que lles tranquiliza levar máis cousas das necesarias, paira tentar cubrir posibles imprevistos “, di Borja Farré.

Se viaxas nunha autocaravana ou con vehículo propio e poucos ocupantes que compitan polo espazo no maleteiro, ser xeneroso cos teus vultos axudarache a relaxarche. Se non é o caso, necesitas organizarche e seleccionar con calma que levar contigo e que deixar en casa.

2. O truco para que non fálteche roupa limpa

Se a túa idea de viaxe é de tipo mochilero ou visitarás distintos destinos durante as vacacións, toca reducir os vultos. E hai trucos para que non fálteche roupa limpa. Se dura máis dunha semana e necesitas alixeirar a equipaxe, lembra reservar unhas horas a metade de viaxe paira facer a coada . Ou inclúe no teu orzamento uns euros paira pagar un servizo de lavandaría .

Img viaxar sen estres trucos artImaxe: Pexels

3. Planifica máis

A planificación case sempre é boa porque, cando alguén ten que afrontar algo descoñecido, axuda a mellorar o rendemento “, manifesta o médico. No caso dunha viaxe, por exemplo, preparalo con calma permite gozar máis da experiencia.

Esta fórmula funciona paira moitos: ter un itinerario trazado desde casa permite saber que farás ao día seguinte, e iso reduce a tensión. A planificación abarca desde escoller as datas, revisar o clima e o tempo que fará, até decidir os sitios que se visitarán. E resulta una boa estratexia paira aumentar o control e reducir a ansiedade.

4. Ou fai listas co que non queres perderche

Ás veces, ter todo o itinerario pechado e cheo de sitios que visitar tamén nos fai ir con présa, porque non chegamos a tempo ao seguinte destino. Si es dos que se angustian coas preparacións, pode servirche facer todo o contrario: planifica menos e estarás menos tenso.

Pero isto non significa que non prepares a túa viaxe. Fai unha lista de todo o que non queres perderche, pero proponte non correr . Ás veces admitir que non verás todo axuda e permíteche pasar máis tempo nos lugares que máis che sorprendan.

5. Mete o mindfulness na maleta

A tensión debe rebaixar aumentando o control e axustando as expectativas. Unha viaxe sempre contén elementos imprevisibles, polo que rebaixar as perspectivas e facelas máis realistas servirá paira non sufrir ante estes imponderables.

Ademais, a capacidade paira gozar das viaxes pasa por centrar no que se está facendo. Por iso, Farré recomenda técnicas baseadas no mindfulness que poden ser de utilidade. Este tipo de técnicas de. meditación céntranse na concentración no momento presente, con diversas combinacións de atención, conciencia e focalización no corpo.