Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Novas tecnoloxías > Internet e telecomunicacións

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

5 tecnoloxías para porche en forma

Dispositivos que axudan a controlar e mellorar a eficacia da práctica de exercicio e o deporte

Imaxe: Fit Approach

Tras finalizar o verán, é habitual regresar á rutina cuns quilos de máis. O normal é engordar entre tres e cinco quilos, afirman os expertos. Así que toca volver ao deporte e ao ximnasio, aínda que os profesionais saben por experiencia que a maioría dos clientes non durarán nin un mes: a falta de motivación e de obxectivos son os grandes obstáculos na continuidade do exercicio físico. Neste sentido, a tecnoloxía pode axudar a sobrevir estes problemas. Neste artigo detállanse cinco gadgets para porse en forma este outono.

A lista de dispositivos tecnolóxicos que poden servir de axuda na práctica de deporte é interminable. No entanto, a continuación destácanse algúns dos máis interesantes para porse en forma. A pesar de que estes gadgets poden contribuír a controlar e mellorar a eficacia da práctica de exercicio e o deporte, non substitúen á constancia e o esforzo necesarios que son sempre condición obrigada.

1. Báscula de bioimpedancia

Unha báscula de bioimpedancia ofrece unha información moito máis útil que a báscula tradicional. Ademais do peso, calcula a porcentaxe de graxa, de músculo e de auga, así como a evolución ao longo do tempo destas medidas. Permite levar un control sobre a evolución do corpo para saber se a actividade que se realiza é eficaz ou non.

É conveniente marcarse uns obxectivos realistas a medio e longo prazo unha vez que se empeza a facer exercicio. O máis habitual é que, a medida que se comeza a gañar musculatura e a perder graxa, a masa corporal mantéñase constante. A báscula de bioimpedancia axudará a detectar estes cambios na composición corporal.

2. Pulsímetro

Un dos indicadores máis fiables do nivel de esforzo durante o exercicio é a frecuencia cardíaca. Pero a óptima é distinta para cada persoa e, ademais, varía coa idade. Aprender que niveis de esforzo son os adecuados serve para realizar exercicios que maximicen os resultados. Ademais, é importante controlar a frecuencia máxima para non excederse na práctica de exercicio.

Nesta tarefa axuda o pulsímetro. Existen infinidade de versións: banda pectoral, de pulseira, con oxímetro, integrado en reloxo, etc.

3. Reloxo GPS tracker

Un reloxo GPS tracker resulta un dispositivo imprescindible para corredores e ciclistas. Mide a distancia percorrida durante o exercicio, garda as rutas realizadas, calcula as elevacións do traxecto, as calorías queimadas, establece obxectivos e mesmo permite compartir os resultados nas redes sociais, aínda que quizais sexa mellor non facelo...

Tamén se pode empregar para medir os desprazamentos diarios ou andar. Se o uso será menos intensivo, pódese recorrer a algunha aplicación para o teléfono móbil para ese efecto, como a popular Runtastic.

Imaxe: K?rlis Dambr?ns

4. Auriculares Bluetooth

Escoitar música durante a práctica do exercicio ten unha serie de beneficios:

  • Serve de distracción, aumentando ata un 15% o rendemento; canto máis rápida a melodía, mellor.
  • Unha melodía rítmica pode axudar a mellorar a frecuencia do exercicio facendo que sexa máis constante.
  • A música mellora o estado de ánimo e serve como motivación durante o exercicio.

Uns auriculares Bluetooth son o mellor sistema para escoitar música mentres se realiza exercicio. Por unha banda, evita que os cables dos auriculares sirvan de distracción ou interfiran na actividade e, por outra, permiten que o usuario se afaste varios metros sen perder o sinal. Iso si, hai que acordarse de cargar a batería!

5. Asistente de Dieta

Practicar exercicio é por si mesma unha actividade saudable para mellorar o estado de forma. Pero sen unha dieta adecuada pode ser que todos os esforzos que se fagan sexan en balde. Seguir unha alimentación sa e acorde ás necesidades nutricionais de cada persoa é un requisito fundamental, se se queren lograr obxectivos notables a longo prazo. Controlar a inxesta de hidratos de carbono e azucres, realizar cinco comidas diarias... Os consellos son coñecidos por todos. No entanto, non sempre se ten o tempo ou a dedicación para poder seguilos a machada.

Asistente de Dieta é unha aplicación moi completa para dispositivos Android. Gardará os obxectivos e evolución do usuario ofrecendo consellos para reforzar a práctica de exercicio. Axudaralle a seguir unha dieta saudable recomendándolle que alimentos comprar, cales consumir e cando tomalos. Tamén lle lembrará a cantidade de auga que debería beber ao longo do día.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Conocimiento digital para tu desarrollo profesional

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto