Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Novas tecnoloxías

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Aplicacións para axudar a crear bos hábitos

As apps de seguimento de rutinas reforzan a súa adquisición con recordatorios e mensaxes de ánimo que convidan a continuar con elas ata interiorizarlas por completo

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 29 de Marzo de 2017
Imaxe: Matthew Kane

A sabedoría popular afirma que adquirir un hábito é cuestión de só 21 días, pero un estudo do University College London (Reino Unido) demostrou que en realidade pode levar máis de dous meses (66 días). Pasado ese tempo, a nova actividade está xa interiorizada e convértese en algo automático. Aínda que todo depende do seu nivel de dificultade: non é o mesmo saír a correr cada mañá que aprender un idioma, xa que para cada persoa unha será máis complicada que a outra. Pero sexa cal for o costume, pódese conseguir con vontade, perseveranza e, por suposto, con axuda da tecnoloxía. Neste artigo recompílanse unha serie de aplicacións para Android e iPhone que poden contribuír a adquirir novos hábitos con máis facilidade.

A saúde, o hábito máis importante

Cada primeiro de xaneiro os propósitos de Ano Novo que se fan, polo xeral, están relacionados coa saúde, como facer máis deporte, deixar de fumar ou levar unha dieta máis sa. Desde hai uns anos, a popularización da tecnoloxía wearable contribuíu a que conseguir eses obxectivos sexa un pouco máis sinxelo.

Grazas a dispositivos como os reloxos intelixentes ou as pulseiras de actividade, os usuarios puideron facer seguimento das súas prácticas deportivas, recollendo datos como distancia percorrida, tempo dedicado ao exercicio físico ou calorías queimadas.

Doutra banda, existen tamén numerosas aplicacións que axudan a levar unha dieta máis saudable. Desde as clásicas para facer seguimento das calorías consumidas, ata as que serven para planificar menús ou lembran a importancia para comer amodo e masticar ben, estas apps tamén teñen un papel importante na adquisición de bos hábitos alimenticios.

Imaxe: Jéshoots

3 apps de iPhone para crear novos hábitos

Pero o deporte ou a alimentación sa non son as únicas bos costumes que un pode querer crear. Rutinas tan sinxelas pero tan boas como beber máis auga, ler máis ou pasar menos tempo usando Facebook son bos candidatos para converterse en hábitos... e para elas tamén hai aplicacións.

  • Productive. Esta app de seguimento loce un colorido deseño que a fai moi agradable de usar. Inclúe seis categorías de entre as que elixir a rutina que se quere crear. Conta tamén cun calendario flexible e un sistema de recordatorios. A aplicación tamén fai reconto de "días perfectos" (nos que se cumpriron todos os hábitos) e da mellor serie, entre outros datos.
  • Today. Esta app, a diferenza da anterior, non dispón de categorías predefinidas, senón que permite crear calquera costume desde cero. Ofrece múltiples posibilidades de configuración, así como un widget para a pantalla principal do iPhone desde o que seguir o progreso sen ter que abrir a aplicación.
  • Momentum. Esta app é unha das de deseño máis sinxelo que se poden atopar na App Store para este tipo de seguimentos. Pero non hai que deixarse enganar polo minimalismo da súa interface. Momentum pode axudar a crear calquera tipo de hábito, coa frecuencia desexada e un recordatorio para non fallar nin un día.

3 apps de Android para adquirir novos hábitos

Igual que no caso de iPhone, os dispositivos con Android tamén contan cunha ampla variedade de aplicacións especializadas no seguimento de hábitos. Con elas é máis fácil reforzar a súa creación e chegar a convertelos nunha parte da rutina diaria.

  • HabitBull. É unha das apps de seguimento de costumes máis populares en Android, grazas sobre todo á flexibilidade das súas opcións de configuración e ás gráficas que xera cos datos que vai recollendo. Inclúe frases inspiradoras para motivar ao usuario e notificacións para non perder nin un só día na creación do novo hábito.
  • Streaks. Esta aplicación baséase na premisa de "non romper a cadea", unha filosofía que seguen outras similares. A app funciona como unha especie de calendario onde se marca cada día que se cumpra o hábito e a idea é tentar non romper esa cadea de marcas en ningún momento.
  • Loop. Esta aplicación destaca polo seu deseño, de estilo minimalista e adaptado ao material design das últimas versións de Android. Ofrece gran flexibilidade na creación e configuración dos obxectivos para converter en hábitos, uso de recordatorios para non fallar ningún día e gráficas co historial de cada un. Ademais é gratis, sen publicidade nin compras inapp .

Siga en Twitter á autora do artigo, Elena Santos @chicageek.

Santos A través do xogo tamén se poden crear bos hábitos

Un método que pode funcionar moi ben na creación de novos hábitos é a chamada gamificación. Este concepto consiste en aplicar elementos dos xogos (personaxes, recompensas, niveis…) ás tarefas do día a día ou as rutinas que se queren manter. Desta forma, conservando unha perspectiva lúdica cara á tarefa en cuestión, o esforzo requirido é menos custoso.

Un bo exemplo deste tipo de aplicacións é Habitica. Esta app converte os hábitos ou tarefas en “inimigos” que hai que eliminar cun personaxe. Está dispoñible para iPhone e para dispositivos Android. Tamén se pode usar vía web desde o navegador.A aplicación recompensa as boas accións con premios como mellores armas ou escudos, novas habilidades ou a subida de nivel do personaxe. Tamén se acumulan moedas virtuais, que se poden trocar por recompensas dentro do xogo ou por premios reais que o propio usuario definise, como unha cea no seu restaurante favorito.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións