Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Novas tecnoloxías

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Apps para a operación bikini

As aplicacións para o teléfono móbil axudan a mellorar os hábitos alimenticios e adquirir outros máis saudables

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 30 de Xullo de 2015

No verán é normal ser máis conscientes que nunca do corpo. O bikini ou bañador non tapa moito, e se non se seguiu unha dieta saudable nos últimos meses, quizais non se estea moi contento coa figura. Pero, pode a tecnoloxía botar unha man na batalla contra eses quilos de máis? Comer de forma máis sa non só é bo para baixar de peso, senón tamén para a saúde e o benestar xeral. E coas seguintes aplicacións para o móbil, levar unha dieta máis sa e variada, ser máis conscientes do que se come ou acordarse para comer amodo e beber líquidos é un pouco máis fácil.

Imaxe: stockasso

Nas aplicacións de nutrición para o teléfono non hai milagres. Se durante todo o ano cómese mal e a deshoras, abúsase da pastelería industrial e as bebidas azucaradas e non se practica todo o exercicio que se debese, nuns poucos días non se soluciona nada.

Usar estas apps é, en moitos casos, unha carreira de fondo; non só son novos hábitos que custa adquirir, senón que ademais os resultados tamén poden tardar semanas en verse. Toca armarse de paciencia e, por suposto, consultar cun especialista antes de meterse de cheo nun plan nutricional. Todas estas aplicacións deberían verse como un complemento, como unha axuda para motivarse para seguir adiante, non como un substituto dun profesional da nutrición.

Apps para planificar menús

O teléfono pode axudar a planificar os menús deste verán, e que sexan máis saudables. Planificar os menús ten múltiples vantaxes. A primeira, poder ter unha dieta variada, asegurándose de que se cobren todas as necesidades nutricionais do organismo e de que non se abusa de produtos que non son moi saudables. Pero hai máis. Facer a compra será moito máis fácil e rápido, se se utiliza a app adecuada: non se comprará de máis (co cal non se acabará tirando ao lixo o que non se consuma a tempo) e aforrarase tempo e diñeiro.

Coa aplicación Menuterraneus (para iPhone e para Android) pódense crear menús semanais equilibrados baseados na dieta mediterránea, complementándoos, se é necesario, cos menús escolares. Unha vez definido, a app crea de forma automática unha lista da compra cos ingredientes necesarios e incorpora tamén cupóns de desconto.

Unha maneira de complementar o menú que suxire Menuterraneus é coas receitas de Appetitool , unha aplicación para iPhone con 2.500 pratos ordenados por categorías e que inclúen información nutricional. O programa conta cun buscador integrado que permite localizar enseguida calquera receita. 

Ademais, EROSKI CONSUMER ten unha app para preparar pratos saudables e axudar coa operación biquini este verán. As súas aplicacións pódense descargar en Itunes e en Google Play.

Aplicacións para contar calorías

O que máis costa dun hábito non é comezalo, senón mantelo. E co costume para comer mellor sucede o mesmo. Por iso non son poucas as apps que saíron  para axudar a manter e seguir unha dieta saudable día a día, sendo máis conscientes do que se come e facendo seguimento do nivel de actividade.

Unha das máis sinxelas é Contador de Calorías de FatSecret (para iPhone e para Android), unha aplicación coa que se pode atopar a información nutricional de todos os alimentos que se consomen e facer seguimento das comidas, as actividades deportivas e as variacións de peso. Cos diarios de comidas e exercicio desta app é fácil ir anotando cada progreso e, desta forma, animar a seguir adiante segundo vanse vendo os resultados.

Outra aplicación moi parecida é MyFitnessPal (para iPhone e para Android). En esencia é o mesmo que a anterior, pero coa base de datos de alimentos máis grande deste tipo de apps, segundo o seu desenvolvedor. Permite non só rexistrar todo o que se come, senón que tamén inclúe máis de 350 exercicios para animar ao usuario a ser máis activo. Ademais, é posible crear obxectivos personalizados (ou as indicacións do nutricionista) e xerar informes cos progresos para cando se necesite unha dose extra de motivación.

Imaxe: Noom

Hai outras aplicacións que van un pouco máis aló de contar calorías ou rexistrar as comidas e o exercicio que facemos. É o caso de Lifesum , dispoñible para iPhone e para Android, permite crear un perfil cun obxectivo concreto, xa sexa perder peso, gañar masa muscular ou ter unha dieta máis sa. A partir de aí, esta app axuda a tomar mellores decisións e mellorar os hábitos alimenticios.

Pola súa banda, Noom Coach, dispoñible tamén para iPhone e para Android, funciona de forma similar. Non se limita a contar calorías, senón que tamén asesora aos usuarios nas súas decisións sobre comida, educándoos nunha nutrición máis sa e axudándolles a cambiar os seus hábitos aos poucos. Noom Coach usa un código de cores para clasificar os alimentos e facer o seguimento máis sinxelo. A versión de pago, ademais, brinda a posibilidade de contar cun grupo de apoio para cando se necesite ese empujoncito para seguir adiante.

Apps contra a tensión da operación biquini

Comer rápido, demasiado rápido, ten varias consecuencias negativas no organismo, entre outras, que se inxere máis do que se debe porque o cerebro tarda 20 minutos en recibir o sinal de saciedade.

Pero comer rápido é, a miúdo, un hábito que se fai de forma inconsciente e resulta difícil de cambiar. Por iso, non está de máis contar coa axuda de apps como EatSlowly (para iPhone) ou SlowMow Eating Timer (para Android), coas que é posible controlar con exactitude os bocados que se fan e cronometrar o tempo total que se tarda en inxerir un prato.

Imaxe: Urbanfoodie33

Ademais da velocidade á hora para comer, outro detalle ao que non se lle dá importancia é a cantidade de líquido que se inxere ao día. É importante manter o organismo hidratado, pero non só con auga, senón tamén con outros líquidos ou coa auga presente en certos alimentos, en especial froitas e verduras.

En calquera caso, tamén hai aplicacións que lembran ao usuario que beba: Daily Water Reminder (para iPhone) ou Carbodroid (para Android) asegúrase de que o usuario se toma a ración adecuada de líquidos ao cabo do día.

Apps que axudan coa báscula

Neste artigo apenas se menciona o peso, porque o obxectivo de usar estas apps non é tanto a perda de peso, senón adquirir novos hábitos alimenticios que repercutan de maneira positiva na nosa saúde. Pero se se comeza a comer mellor, isto influirá no peso, polo que facer seguimento das súas variacións tamén é importante.

Unha das aplicacións para controlar o peso é Weightbot (para iPhone). Fácil de usar, e cun deseño moi coidado, permite introducir o peso cada día e vai xerando unha gráfica co progreso. Ademais, pódese protexer o acceso á app cun contrasinal para manter estes datos privados. Algunhas alternativas para Android son Monitorea o teu peso e Weight Meter.

  • Siga en Twitter á autora do artigo, Elena Santos, @chicageek.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións