Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Novas tecnoloxías > Internet e telecomunicacións

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Corres a San Silvestre? Estas aplicacións axudaranche

Hai apps para móbil que monitoran o rendemento que se fai en carreira e axudan a superar a marca lograda en anteriores citas

A carreira de San Silvestre é unha das citas máis importantes do ano para os amantes do running. Este evento deportivo ten lugar durante a tarde e a noite do 31 de decembro e reúne, só en Madrid, a máis de 39.000 corredores. Este artigo recolle aplicacións para móbil e consellos que axudarán aos seus participantes, tanto na preparación como durante a propia carreira.

Imaxe: PromoMadrid

Cada 31 de decembro, en España celébranse máis de 200 carreiras populares diferentes baixo o nome de San Silvestre. A máis multitudinaria é a San Silvestre Vallecana, onde na súa primeira edición (ano 1964) participaron 57 corredores e este ano 2015 reunirá a máis de 39.000 corredores.

Aplicacións para corredores

Unha maneira moi boa de optimizar o adestramento físico para este tipo de carreiras é complementalo mediante o uso de gadgets, aplicacións e outras solucións e dispositivos dixitais que axuden a trazar o percorrido ou a medir o gasto de calorías do usuario.

  • Nike+ Running. Grazas á geolocalización do móbil, esta app permite rexistrar a ruta que se realizou, a cantidade de pasos, a distancia, o tempo e as calorías consumidas. En datas recentes, incorporou unha nova funcionalidade chamada "Coaching", que ofrece plans de adestramento e exercicios diarios para mellorar o nivel en base á situación actual. Esta aplicación deixa tamén complementarse con outras aplicacións de monitorización máis avanzadas como Lose It.
    Imaxe: HeyJules
  • RunKeeper. A súa principal vantaxe e funcionalidade máis atractiva son os plans de adestramento escritos por coaches profesionais. Ademais, ten un modo "Running for fat loss" específico para xente que queira perder peso. Da mesma maneira que os programas anteriores, RunKeeper intégrase con apps de calorías.
  • Strava. Destacan, sobre todo, as súas funcionalidades ligadas á geolocalización. Neste caso, Strava permite rastrexar rutas creadas por outros usuarios ou crealas desde cero. A súa vantaxe reside na posibilidade de comparar tempos por ruta ou por segmentos, ademais de complementarse con aplicacións de control de calorías.
  • 10K Runner. Esta app asegura que converte aos seus usuarios en corredores de 10 quilómetros en 14 semanas con tres sesións á semana. Isto débese, en parte, grazas á intensidade do seu plan de adestramento, polo que é bastante importante poder cumprilo. 10K Runner é unha das aplicacións de corredores con máis usuarios (1,2 millóns de persoas).

Consellos para preparar unha carreira nunha semana

É importante ser conscientes de que a semana previa a unha carreira de longa distancia non é recomendable realizar un adestramento moi agresivo e esixente. Preparar unha competición desta magnitude en tan pouco tempo traerá consecuencias negativas para o estado físico do corredor, polo que é importante levar a cabo un plan de adestramento correcto. A última semana é idónea para facer un repaso do estado físico e dar descanso aos músculos, co obxectivo de que poidan estar ao cento por cento o día da carreira.

  • Descanso activo. As últimas xornadas son fundamentais para que o corpo asimile as duras sesións dun adestramento previo. Dependendo do plan de adestramento que o deportista seguise, poderán producirse pequenas variacións. Recoméndase que as carreiras de longas distancias déixense de facer unha semana antes de empezar o evento e substitúanse por sesións de carreira a baixo ritmo, correndo sen présa pero mantendo o corpo activo, sempre seguidas por un plan adecuado de estiramentos.
    Imaxe: Håkan Dahlström
  • Dieta. Da mesma maneira que o punto anterior, depende do plan de adestramento que se seguiu. O idóneo é non alterar os hábitos nin as cantidades e tratar de pór especial atención en inxerir máis carbohidratos e vitamina C que de costume. É conveniente evitar todo tipo de comida rápida, así como as graxas e comidas de dixestión pesada. Ademais, unha alimentación correcta facilitará un descanso óptimo de face á competición.
  • Tempo de soño. Trátase dunha parte fundamental do adestramento. Sen un bo descanso e sen as suficientes horas de soño é difícil chegar a conseguir bos resultados. É importante que o sete días anteriores á carreira descánsese de forma adecuada, xa que, pola contra, o risco de lesión será maior.
  • Último adestramento. O deportista é quen mellor coñece as súas capacidades e limitacións físicas, así que o plan do último día pode variar en base a isto. O obxectivo deste último adestramento é manter o ritmo e deixar a punto o corpo para o día seguinte, polo que unha sesión de 20 minutos de trote suave seguida de estiramentos e abdominais a baixa intensidade é apropiada para finalizar o duro período de preparación que se levou a cabo.

Curiosidade runner: limpeza dixital nas túas zapatillas

ShUVee é un aparello que utiliza luz ultravioleta para quitar os malos cheiros e eliminar os xermes presentes nas zapatillas despois dunha sesión de adestramento. Ao non usar elementos químicos no proceso, non se pon en perigo a integridade das zapatillas. Requírese un tempo mínimo de oito horas para completar a limpeza.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Conocimiento digital para tu desarrollo profesional

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto