Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Viajes > Ideas e consellos

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Prepararse para facer o Camiño de Santiago

Para unha boa peregrinación hai que planificar a ruta, facer ben a mochila e preparar o corpo e a mente

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 29deDecembrode2006

A maioría de peregrinos percorren entre vinte e trinta quilómetros ao día para percorrer o Camiño de Santiago, o que require unha certa preparación física. Non estar adoitados camiñar, andar en bicicleta, levar peso sobre as costas ou calzar botas de monte pode converter a ruta nun suplicio. Ademais, resultará máis sinxelo facer o Camiño se emprendemos un traballo previo de recompilación de información e planificación do percorrido.

Para quen non adoiten realizar exercicio físico é conveniente acudir ao médico para que este indíquelles como ir preparándose aos poucos. Para calquera outra persoa sempre é conveniente realizar un recoñecemento médico e, sobre todo, ir ao podólogo, que aconsellará sobre o tipo de calzado que convén levar e se é necesario utilizar persoais.

Hai que empezar unhas semanas antes a camiñar, se é posible por zonas montañosas ou con costas, co mesmo calzado e unha mochila co peso que se pense levar

Toda persoa deberá tamén empezar unhas semanas antes a camiñar unhas horas cada día, se é posible por zonas montañosas ou con costas, co mesmo calzado e unha mochila co mesmo peso que pense levar. É conveniente ademais alongar a duración das saídas ata conseguir percorrer os días anteriores ao comezo do Camiño os quilómetros que nos marcamos como media diaria.Por outra banda, ademais da preparación física hai que preparar a documentación e a equipaxe que se vaia a levar. As oficinas de Información ao Peregrino e a Asociación de Amigos do Camiño de Santiago están presentes en moitas localidades e poderán asesorarnos sobre como conseguir a acreditación de peregrino. Ese documento é imprescindible tanto para pasar a noite nos albergues do Camiño como para obter en Santiago a Compostela, que certifica que o camiñante finalizou o traxecto.

En canto á equipaxe, varía segundo a estación na que se vaia a realizar o percorrido, pero hai elementos imprescindibles. O calzado é esencial: botas de monte (ou zapatillas de deporte no verán) para camiñar a gusto e calzado cómodo para descansar os pés. É necesario tamén levar un saco de durmir o máis lixeiro posible e algo impermeable, que nos servirá para cubrir a mochila se chove (serve mesmo unha bolsa de lixo) e para utilizalo como illante se temos que durmir na rúa.

Conseguir a acreditación de peregrino é imprescindible para pasar a noite nos albergues do Camiño e para obter en Santiago a Compostela, que certifica que o camiñante finalizou o percorrido

Débese levar a menor roupa posible (as mudas lávanse cada día e pódense secar colgadas da mochila), de algodón, folgada e preferiblemente pantalóns curtos para camiñar. Un chubasquero, un gorro e un bañador son elementos aconsellables sexa cal for a época do ano. No inverno o fundamental é levar moitos pares de calcetíns, porque van empaparse a miúdo. Outros aveños necesarios son unha navalla, unha lanterna, un pequeno botiquín co que remediar torceduras de nocello e bochas, e unha cantimplora.

Convén planificar as etapas de antemán, pensando en rutas curtas ao principio, para non esgotarnos, que se farán cada vez máis longas. Mellor que tomarse días de descanso total, é máis recomendable planear realizar algunhas xornadas máis repousadas nas que percorrer uns 10 quilómetros. Pódese tentar que eses días coincidan co paso polas zonas que máis nos apeteza visitar (cidades turísticas, paraxes naturais, etc.). É moi aconsellable facilitar unha copia do percorrido a un familiar para que en caso de emerxencia saiba localizar facilmente o noso paradoiro.

Ademais de adestrar o corpo, o itinerario e a mochila, non está de máis preparar tamén a mente. Traballar a respiración, aprender a facer pequenas meditaciones e estudar a historia do camiño contribuirán a mellorar o noso estado anímico e impedir que o esgotamento nos desanime.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións