Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Viajes > Ideas e consellos

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Prepararse para un voo transoceánico

É moi importante procurar sentirse cómodo nos traxectos de longa distancia

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 06 de Outubro de 2006

Os voos de longa distancia permiten aos pasaxeiros alcanzar outro continente en pouco tempo. Pero algúns traxectos son de gran duración: pódese tomar o almorzo no punto de orixe e chegar pasada a cea ao afastado destino. Se a ruta é de norte a sur, o viaxeiro pasa dunha estación do ano a outra nun só día.

Para gozar de forma agradable dos voos de medio ou longo percorrido é fundamental ir vestido con roupa folgada (nada de cinturas que aperten nin outro tipo de apreturas que poidan chegar a causar certa desazón). É recomendable levar unha chaqueta fácil de pór e quitar por se sente fritiu ou calor e, por suposto, calzado cómodo e mesmo de reposto. Merece a pena pararse un momento a elixir meditadamente todo aquilo que está permitido transportar na equipaxe de man e que nos pode facer falta.

Na bolsa de man que viaxará connosco no avión podemos levar, entre outras cousas, a documentación, o diñeiro, roupa de muda e un neceser cun peite, un cepillo de dentes e outros útiles de aseo.

As persoas que permanecen sentadas durante máis de catro horas teñen risco de padecer a denominada trombosis venosa profunda (TVP), que é unha coagulación do sangue que adoita producirse na parte inferior das pernas. Hai persoas máis propensas que outras (por exemplo aquelas que sufriron cirurxía recente, inmovilización ou traumatismos) pero para previla, en xeral, é aconsellable:

Beber líquidos, pero que non conteñan alcol nin cafeína.

Evitar cruzar as pernas.

Camiñar de cando en vez pola cabina.

– Ao porse de pé aproveitar para facer estiramentos de pernas e brazos.

– Realizar movementos circulatorios e de pedal cos pés e exercitar, na medida do posible, as pernas.

– Se ten algún factor de risco adicional, consulte ao seu médico antes de viaxar e pregúntelle se lle conviría levar medias de compresión e se necesita tomar medicación.

Ademais de para previr a TVP ou síndrome da clase turista, é recomendable seguir tanto os consellos anteriores como os que seguen a continuación para facer mellor o voo:

Acomodarse no asento correctamente, de maneira recta.

Estirarse e relaxarse periodicamente, inspirando profunda e lentamente polo nariz e expirando pola boca.

– Ao porse de pé, balancear o peso corporal, elevar os talóns e apoiarse na punta dos pés e viceversa.

Virar suavemente o pescozo cara a un lado e cara ao outro.

Mover os ombreiros adiante e atrás

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións