Saltatu nabigazio-menua eta joan edukira

EROSKI CONSUMER, kontsumitzailearen egunkaria

Bilatzailea

Fundazioaren logotipoa

EROSKI CONSUMERen kanalak


Kokaleku honetan zaude: Azala > Teknologia berriak > Softwarea

Artikulu hau itzulpen automatikoko sistema batek itzuli du. Informazio gehiago, hemen.

Euskarara itzultzeko sistemek aurrerapen handiak izan dituzte azken urteotan, baina oraindik badute zer hobetua. Hobekuntza horren parte izan nahi? Aukeratu esaldi osoak nahieran, eta klikatu hemen.

Bost programa osasungarri ordenagailuaren aurrean

Ofimatika modu trinkoan erabiltzeak eragindako patologiak prebenitzeko softwarea

  • Egilea: Argitaratze-dataren
  • arabera: Osteguna, 2013ko urtarrilaren 24a

Ordenagailuekin lotutako gaixotasunak areagotu egiten dira erabilera bat egin ahalagero eta intentsiboagoa. Hori dela eta, Sarean eta merkatuan programak aurki daitezke etenaldiak egiteko, ariketa batzuk egiteko edo lan egiten dugun jarrerak zuzentzeko. Aulki on bat ezinbestekoa da, eta eskuetarako eta ukondoetarako kuxinak edo teklatu ez oso altua izatea. Baina prebentzio-softwarea ere funtsezkoa da. Erreportaje honetan, gai horri buruzko hainbat aholku ematen dira, baita ordenagailuaren aurrean nekea eta erabilerari lotutako beste gaitz batzuk (estresa, adibidez) saihesteko bost programa ere. sindromekarpoko tunelean(KSI), esfortzu errepikakorrengatiko lesioak (RSI) eta bizkarreko eta begietako arazoak.

Irudia: 24 orange

Ordenagailuaren egoera eta altuera, aulkia eta erabiltzen den mahaia,
erabiltzailearen jarreran bezala, era zuzenean parte hartzen dute gaitz horiek agertzen, eta, beraz, programek ez dute laguntzen, kontuan hartzen ez badira.ergonomia- eta segurtasun-gomendioak lanean.

Ordenagailu eramangarriek, diseinuagatik, dolentziak sor ditzakete, modu jarraituan erabili ondoren, baldintza egokirik gabe

Ordenagailu eramangarriek, diseinuagatik, mina sor dezakete
erabilera jarraituaren ondoren, baldintza egokirik gabe.
Guztia dago
produktuetara egokitzeko produktu-sorta

erabiltzaileak lan egin behar lukeen posizio osasuntsuak, baina osagarri horiek ezin dira ordeztu behar diren atsedenaldiek, software-programen bidez erregulatzen baitira.

Softwareak ezarritako etenaldiak

Ordenagailuarekiko etengabeko lanaldiek eragindako nekeari eta beste arazo batzuei aurre egiteko programa gehienek denbora tarte jakin batean lan-etenaldiak egitera behartzen dute erabiltzailea; erregularrak diren aldietan, berriz, blokeoaren bidez egiten dute. Geldialdi horietan, komeni da ordenagailutik gutxienez hamar minutuz altxatzea.
ordu oro, eta luzatze-ariketa erraz batzuk egin edo egin.

Bi etenaldi mota daude: arruntak eta laburrak. Atsedenaldiak
dei arruntak lan-ordu bakoitza behin egiteko pentsatuta daude.
gutxienez hamar minutu. Etenaldi laburrak hamar edo hamabost minutuan behin programatu ohi dira, eta hamabost eta hogeita hamar segundo bitarteko tarte batez. Programa batzuek hiru etenaldi-mota konfiguratzeko aukera ematen dute, bakoitzaren iraupenaren eta tartearen arabera.

Aplikazio gehienek atsedenaldiak noizean behin egitera behartzen dute erabiltzailea

Etenaldi laburretan, ikusmena ahalik eta urrutien begiratu eta fokatze-puntua aldatu daiteke. Begiradak puntu batean (monitore bat, adibidez) begiratzeak begi-arazo batzuk sortzen ditu, kasu gehienetan prebenitu daitezkeenak.
eta
aholku erraz batzuk.

Etenaldiak eraginkorragoak izan daitezen, luzatze-ariketak egin daitezke. Programa batzuek irudiak eta bideoak eskaintzen dituzte, erabiltzaileak egin behar dituen jarrerekin, horiek egiteko gidari izan daitezen. Ariketa errazak dira, etxean edo lantokian egin ahal izateko pentsatuak, eta eskura egon daitezkeen objektuak erabiliz, hala nola aulkia eta mahaia. Jarrera bakoitzak gorputzaren zati bat hartzen du, eta etenaldi bakoitzean aldatzen diren serieetan egiten dira.

Programak banan-banan


  • Quicksilver. Sarritan errepikatzen diren zereginak automatizatzea errazten du, eta hori klikak saihesteko modu bat da
    sagua eta beharrezkoak ez diren mugimenduak, eta ordenagailuaren aurrean produktibitatea optimizatzea. Ohiko ekintza gehienak abiarazten dituzten teklen konbinazioekin ordezkatzeko orientatuta dago
    programak, dokumentuak irekitzen dituzte edo posta elektronikoz bidaltzen dituzte. Mac-en kasuan.

  • Aurka. Erabiltzeko errazak diren atsedenaldiak egiteko programa bat da, eta instalatu ondoren, oinarrizko konfigurazioa du.
    nahikoa erabiltzaile gehienentzat. MacApp Store-n eskuragarri, 5,49 euroren truke.

  • MacBreakZ.Monitorizatu egiten du jarduera, eta muskuluen eta hanken eta bizkarraren arteko 40 luzatze-ariketa barne hartzen ditu. MacApp Store-n dago, 8,99 euroren truke.

  • 'Time Out'. Bere funtzio arautzaile nabarmenena, besteak beste, pantailaren hondoaren gardentasun-maila doitzeko aukera ematen du. Horrez gain, pantaila ilundu behar den atsedenaldiak eta denbora ere atzeratu daitezke, atsedenaldiaren hasiera adierazten baitu. Programaren ezaugarrien artean, atsedenaldiak hasi eta amaitzean aplikazioak exekutatzeko aukera dago. Funtzio honen baliagarritasuna mezularitza-programan "kanpoan" egoera aktibatzea da. MacApp Store-n dago, doan.

  • Big Stretch. Windowserako erabilgarri dagoen zerrendako 7. eta 8. bertsioak, RSI sindromea saihesteko etenaldi bat noiz egin behar den gogorarazten duen programa erraz eta intuitiboa da, eta gorputz-adarrak eta bizkarra luzatze-ariketak egitera gonbidatzen ditu.

    RSS. Sigue informado

    Iruzkin bat argitaratzen baduzu, datu-babesari buruzko politika onartzen duzu

Hau interesa dakizuke:

Infografias | Argazkiak | Ikerketak