Nabigatze-menua pasa eta edukietara joan

EROSKI CONSUMER, el diario del consumidor

Bilatzailea

logotipo de fundación

EROSKI CONSUMEReko kanalak


Kokapen honetan zaude: Hasiera > Elikadura

^

Marta Cuervo Zapatel, Fisiologiako eta Elikadurako doktorea (01/07/2011)
"Udako dietak ohitura osasungarriak finkatzeko balio dezake" . Leer

Udako frutak (01/07/2011)
Herdoilaren aurkako gai ugari ematen ditu frutak, eta horiek hartzea da modurik onenetakoa udan larruazala eguzki gogorretik babesteko . Leer

Elikadura osasungarria: erosketak egin aurretik, egiterakoan eta ondoren (01/06/2011)
Asteko menua planifikatzeak, iraungitze-data eta kontsumo-data gomendatua dendan bertan egiaztatzeak eta elikagaiak modu seguruan kontserbatzeak berme onak dira elikadura osasungarria egiteko . Leer

Entsaladak: letxuga baino zerbait gehiago (01/06/2011)
Entsalada zenbat eta koloretsuagoa izan, orduan eta bitamina mota eta antioxidatzaile gehiago edukiko ditu . Leer

Itsaski-bilatzaileak (01/05/2011)
Itsasoko laborariak . Leer

Aperitibo gozo eta osasungarria (01/05/2011)
Fruta lehortuen errazio batek (25 g) fruta ale fresko batek (150-200 g) adina kaloria dauzka ia, baina mantenugaia gehiago ematen ditu . Leer

Elikadura osasungarriaren piramide berria (01/05/2011)
Azken ikerketen ondorioz, badirudi aldaketak egin beharra dagoela elikadura-piramidean, ohitura hobeak sustatzeko helburuz . Leer

Elikadura iraunkorra (01/04/2011)
Hori lortzeko, oinarrizkoa da ingurumena zainduz ekoizten diren elikagaiak hautatzea eta norberaren elikadura-oreka bilatzea . Leer

Txokolatea: bekatua edo plazer osasungarria? (01/04/2011)
Zenbat eta kakao-kontzentrazio handiagoa eduki, hainbat eta ezaugarri osasungarri gehiago ematen ditu . Leer

Naiara Cambas, AECCren Fundazio Zientifikoaren Gizarte Ikerketarako zuzendaria (01/03/2011)
"Gizarteak badaki zer elikagai ez den komeni hipertentsioarentzat, baina apenas dakien zer elikagaik babesten duen minbizitik" . Leer

Hosto berdeko ortuariak (01/03/2011)
Hosto berdeko berdurek burdina, magnesioa eta K bitamina izaten dute ugari, eta oso egokiak dira anemiarentzat, kontrakturentzat eta hezurren osasuna zaintzeko . Leer

Elikadura orekatua (01/02/2011)
Elikagaiek dituzten trans gantzei, azukreei eta sodioari mugak jarrita, elikagai osasungarriagoak eskuratu ahal izango ditu kontsumitzaileak . Leer

Osoko elikagaiak edo integralak (01/01/2011)
Osoko laboreez gain, frutak, berdurak, barazkiak, arraina eta itsaskia ere jan behar dira elikadura osatuagoa eta osoagoa izan dadin . Leer

Jakien balio emozionala (01/12/2010)
Dieta terapeutikorik gehienetan onar litezke Eguberri garaian ohiko izaten diren platerak, baldin eta bakan jaten badira, eta neurrian betiere . Leer

Errege-opila (01/12/2010)
Urtean behin etortzen da etxeetara Errege-opila, eta dietarentzat ere horixe komeni da, oso noizean behingoa izan dadila . Leer

Osasun-arazoak eta Eguberrietako postreak (01/12/2010)
Diabetesa, zeliakia, gizentasuna, kolesterol altua edo elikadura-alergiak dituztenek arreta handiz irakurri behar dituzte gozorik ohikoenen etiketak, hala nola turroienak, mazapanenak eta girlatxeenak . Leer

Festa zaporea munduan barrena (01/12/2010)
Abenduaren 25a egun seinalatua da, eta itxura eta ukitu bereziak hartzen ditu mahai bakoitzean, usain eta zapore bereizgarriak herrialde bakoitzean . Leer

Toledoko mazapana (01/12/2010)
Irudimenaren gozoa! . Leer

Esnea: eztabaidaezin lehen, zalantzazko orain (01/11/2010)
Funtsezkoa izaten da haurren eta nerabeen elikaduran, baina helduaroan, aldiz, ez da nahitaezkoa . Leer

Eztiaren ezaugarriak (01/11/2010)
Energia asko ematen du, baina egozten zaizkion zenbait onura, funtsik gabeak dira zientzialarien esanetan . Leer

Isabel Lugo, gastronomiaren historialaria (01/10/2010)
"Egoki elikatzeak lagundu egiten du eritasunak saihesten, eta duela 2.500 urteko greziarrek bazekiten hori" . Leer

Lekaleak: ke arteko plazera (01/10/2010)
Merkeak dira, zaporetsuak eta oinarri-oinarrizkoak dieta orekatu baterako, baina gero eta gutxiago jaten ditugu . Leer

Dieta osasungarria (01/10/2010)
Plateren neurriak eta formak ere badute eragina gutako bakoitzak hartzen duen kaloria kopuruan: plater sakona beharrean zapala erabilita, % 22 gutxiago jatera hel gaitezke . Leer

Bihotza eta dieta osasungarria (01/09/2010)
Aukera bat baino gehiago dago hiperkolesterolemiari aurre egiteko: liho-haziak, alpistea, fitosterol erantsiak dituzten produktuak eta omega-3 kapsulak edo perlak . Leer

Udako gehiegikerien aurka, dieta (01/09/2010)
Oporretan egin ditugun gehiegizko jan-edanak orekatzeko, hona hemen zenbait aholku osasungarri . Leer

Izozkiak (01/07/2010)
Kaloria dezente eta azukre ugari daukate izozkiek. Gainera, gantz asko izaten dute, eta gehiena, saturatua . Leer

Itsas bazterreko otorduak (01/07/2010)
Hondartzetan izaten diren salgune edo txosnetan, berez, ez da zertan okerrago jan, baina irizpide egokiz hautatzea komeni da, eta menu orekatuak egitea egunero . Leer

Hau gauza, ogia! (01/06/2010)
Ezinbesteko jakia da eguneroko dietan, baina neurrian jan behar da, gatz dezente izaten du eta . Leer


Beste zerbitzu batzuk


Bilatu
EROSKI Fundazioa

Validaciones de esta página

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación del W3C indicando que este documento es XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto